Hızlı Hareket Etmek
Günümüzde iletişimin hızlanması, birçok faktörü etkiliyor. Hıza uyum sağlayan yeni tüketiciler markalardan da bunu bekliyor. Ürün ve hizmetlerde yenisini ve iyisini talep eden tüketici, bu beklentileri karşılamayan markalardan kaçıyor.
Güncel Olmak
Bir şirket için sadece hızlı olmak da yetmiyor. Hızlı olmanın yanı sıra güncel olmanız da gerekiyor. İş ortaklarınız da dahil tüm paydaşlarınız sizden yenilikleri takip edip daha iyisini yapmanızı bekliyor.
İnsan Kaynaklarına Önem Vermek
İnsan kaynaklarının önemi giderek artıyor. Şirketler İK’nın gerçek yapısını ve etkilerini yeni fark etmeye başladı. Yaşadığımız yeni dönemde rekabet giderek artıyor. Rekabet arttıkça, markalar birbirini taklit etmeye başlıyorlar.Ve bir markanın benzerlerinden sıyrılması zorlaşıyor.
Nakit Akışını İyi Yönetmek
Her şey değişiyor, bildiklerimiz değerini yitiriyor. Ama bir konu önemini koruyor: Nakit akışı. Her dönemde olduğu gibi yeni dönemde de nakit akışı çok önemli.
Güçlü Bağlantılar Kurmak
Bir markanın asıl gücü bağlantılarıdır. Bu bağlantılar çarkın dönmesini, sistemin işlenmesini sağlıyor. Markaların güçlü bağlantıları onlar için daha fazla iş demek. Bu bağlantılar sayesinde hem daha çok iş alıyor hem de ürünlerini daha kolay satıyorlar.