featured
  1. Haberler
  2. EKONOMİ
  3. Tatlıcılık Sektörünün 30 Yıllık Liderinden Dev Hamle

Tatlıcılık Sektörünün 30 Yıllık Liderinden Dev Hamle

Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

Endüstriyel Mutfak Ekipmanı üretimine hazırlanan Selalmaz Grup, sektöre hızlı bir giriş yapıyor.30 yıldır tatlı ve börek üretimi yapan, gıda üretim ve pazarlama sektörünün önemli bir markası olan Selalmaz, gıda üretim ekipmanları pazarına yatay geçiş yapıyor.

Selalmaz Grup yönetim kurulu başkanı Kastamonu- Dadaylı işadamı Hüseyin Uzunhasan, konuyla ilgili Gazete İstamonu’ya konuştu…

1982 yılından bu yana unlu mamuller sektöründe olduğunu ve 1989 yılından itibaren de kendi işinin başında olduğunu söyleyen Hüseyin Uzunhasan, Selalmaz Grup olarak özellikle tatlıcılık ve su böreği üretiminde İstanbul’da önemli bir pazar payına sahip olduklarını ve üretimde kullandıkları ekipmanı üretme fikrinin kendisini heyecanlandırdığını söyledi.

Selalmaz’ın yeni atılımındaki ortağı; İşadamı Orhan Yüksel

Endüstriyel Mutfak alanında önemli bir isime ve yere sahip olan işadamı Orhan Yüksel ile birlikte bu yola çıktık diyen Uzunhasan, ‘’Orhan beyin bu alandaki mesleki tecrübesi ve bizim marka bilinirliğimiz ve saygınlığımız var, güçlerimizi birleştirdik’’ dedi.

Endüstriyel Mutfak ile ilgili görüşlerini dile getiren Uzunhasan, Türkiye’de Endüstriyel Mutfak sektörünün kalitesi, teknolojisi ve birikimi ile önemli bir yere geldiğini söyledi.’’Bu gerçeği halkımıza ve üreticilerimize daha net anlatmamız lazım’’ diyen Selalmaz Grup Yönetim Kurulu Başkanı Hüseyin Uzunhasan şöyle devam etti: ‘’ İthal iyidir algısı, yavaş yavaş yıkılmaya başladı. Biz Selalmaz Grup olarak, gözlerde büyütülen o ithal ürünlerin, imal edildiği pazarlara ‘Türk Malı’ satmayı hedefliyoruz, dünya standartlarında mutfakların ömrü 8-10 yıl arasındadır. İyi bir mutfak üreticisinin ürünleri tercih edildiğindeyse bu süre 20 yıla kadar uzar.’’

500 Bin TL Bütçe 100 Farklı Ürün
Yatırımlarını Pastane, börek imalatçısı, catering, yufka, dondurma imalatçısı ve otellerin her türlü paslanmaz, sac ve krom-çelik ihtiyaçlarını karşılamak üzere projelendirdiklerini belirten Uzunhasan, 100’e yakın farklı amaçlara uygun ürün skalaları olduğunu ve 250 bin TL’lik bir bütçeyle işe başladıklarını, bu rakamın toplamda 500 bin TL’yi bulacağının hesaplandığını söyledi.

Mado ve Fast Food Zinciriyle Anlaşma
Daha üretime geçmeden satış anlaşmaları konusunda önemli bir yol alındığını ifade eden Uzunhasan, ünlü dondurma markası Mado ve şimdilik adını gizli tutmak istediği bir Fast-Food zinciri ile yapılan görüşmelerin önemli ölçüde tamamlandığını söyledi.

“Selalmaz Endüstriyel Mutfak Malzemeleri”

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Giriş Yap

İstamonu ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!