1. Haberler
  2. SPOR
  3. SIRBİSTAN’DAN GÜMÜŞLE DÖNDÜ

SIRBİSTAN’DAN GÜMÜŞLE DÖNDÜ

featured
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

Kastamonulu milli yüzücü Yaren Sosyal Sırbistan’dan gümüş madalya ile döndü.

Ay yıldızlı formayı giyen ENKA Spor Kulübü sporcusu Cideli Yaren Soysal, Sırbistan’da düzenlenen COMEN Cup Yüzme Şampiyonası’nda elde ettiği dereceyle Türkiye’ye gümüş madalya kazandırdı.

19-21 Haziran 2026 tarihleri arasında Sırbistan’ın Novi Sad kentinde gerçekleştirilen organizasyonda milli forma ile mücadele eden Yaren Soysal, kadınlar 200 metre kurbağalama yarışında 2 dakika 32.22 saniyelik derecesiyle ikinci sırada yer alarak gümüş madalyanın sahibi oldu.

Haber: İSTAMONU

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Giriş Yap

İstamonu ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!