1 Haziran’da gerçekleştirilen genel kurulun ardından GMG Kastamonuspor’da yeniden seçim süreci başladı. Kulüp yönetimi, olağanüstü seçimli genel kurul kararı aldı.
Kulüpten yapılan açıklamaya göre Olağanüstü Genel Kurul, 7 Temmuz 2026 Salı günü saat 15.00’te İsmail Dikmenli Spor Tesisleri Toplantı Salonu’nda gerçekleştirilecek. İlk toplantıda yeterli çoğunluğun sağlanamaması halinde ise genel kurul 22 Temmuz 2026 tarihinde aynı yer ve saatte yapılacak.
Mevcut Başkan Arif Osman Gençtürk, Kastamonuspor’un daha güçlü bir yapıyla yönetilmeyi hak ettiğini belirterek, kulübün geleceği adına yeni bir yapılanmanın önünü açmak istediklerini ifade etti.
Onursal Başkan Cengiz Aygün ise yeniden başkanlığa aday olmayacağını açıkladı. Kastamonuspor’un sahipsiz olmadığını vurgulayan Aygün, “2. Lig’de mücadele eden bir kulübün ayakta kalabilmesi için tüm Kastamonu’nun kenetlenmesi gerekiyor. Bu yükü tek bir kişinin taşıması mümkün değil. Ben yeniden başkan adayı olmayacağım. Yeni bir yönetim oluşacak ve birden fazla başkan adayı bulunuyor. Amacımız, tüm Kastamonuluların hayal ettiği bir yönetimi taraftarımızın karşısına çıkarmak” dedi.
İstanbul’daki Kastamonulu iş insanlarının kulübe destek vermeye hazır olduğunu da belirten Aygün, yeni seçilecek yönetime herkesin sahip çıkmasını beklediklerini söyledi.
Temmuz ayında yapılacak olağanüstü genel kurul öncesinde gözler başkan adaylarına ve oluşacak yeni yönetime çevrildi.
Haber: İSTAMONU

