featured

Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

Sultangazide Çatalzeytinliler Derneğini ziyaret eden, İçişleri Bakanı ve AK Parti İstanbul 2. Bölge Milletvekili adayı Süleyman Soylu, Çatalzeytin’e olan hayranlığını; “Çatalzeytin’e baktığım zaman sanki bir cennet koyu ile karşı karşıya kalıyorum” sözleri ile tarif etti.

Kastamonu coğrafyasını geçmişten bildiğini, Çatalzeytin’e, İnebolu’ya, Bozkurt’ta, Abana’ya, Cide’ye ve diğer bütün ilçelere gittiğini söyleyen Soylu; “Bizi bugün buraya davet eden Cemal Demir başkanımız böyle bir teklifte bulununca bende teklifin üzerine atladım doğrusu. Çatalzeytin’i çok ayrı seviyorum. Bu sevgim 25-30 yıldır devam eder. O ilin güzelliği, yukarıdan aşağı indiğiniz zaman o ağaçların arasında Çatalzeytin’e baktığınız zaman sanki bir cennet koyu ile karşı karşıya kalıyorsunuz. Kastamonu’ya helikopterle yukarıdan baktığımda Rabbim buraya cennet güzelliği vermiş. Dağı bir taraftan denizi bir taraftan, tarihi bir taraftan, insanı bir taraftan hakikatten bir cennet güzelliği vermiş yaradan” dedi.

Bozkurt’ta meydana gelen sel felaketinde devletin tüm imkanları ile Kastamonu’da olduğunun altını çizen Soylu, “Sel zamanını çok iyi hatırlıyorum. Biz Köyceğiz yangınlarının olduğu ormanlık alanda yangın söndürme çalışmalarını bitirdikten sonra dönüş yolunda helikopterdeyken Bozkurt’ta meydana gelen sel felaketinin haberini aldım. Hemen bir toplantı yaparak sel felaketinin yaşandığı illere görevlendirmeler yaptık. Ben Kastamonu için görevlendirildim. Kastamonu havalimanına indik, helikopter kalkmıyor. AFAD’dan bir araç aldık, Kastamonu Belediye Başkanı ile beraber gittik. Belirli bir noktadan sonra araçla ulaşım imkansızdı arama kurtarma ekibindeki arkadaşla beraber belinize ip bağladık karşıya geçtik. Sonra bir ormancının arabasına denk geldik onunla Bozkurt’a gittik ama vardığım da gördüğüm manzara da Bozkurt bitmiş. İnsanlar çığlık çığlığa çatılardan bizi kurtarın diye bağırıyorlar. Allah razı olsun devletin bütün imkanları orada seferber oldu. Helikopterler, uçaklar, arama kurtarma çalışmaları yapan ekipler orada epey bir çalışma oldu. Kepçenin üzerinde günlerce arama kurtarma çalışmalarına katıldım. Çalışmalar esnasında baştan ayağa sırılsıklam olmuştum hiç unutamıyorum yukarından bir hanım ablam sen ıslanmışsın sana bir kahve yapayım dedi. Ben hayatımda bu kadar güzel kahve daveti görmedim. Biraz kurulandık. Çorap getirdiler onları giydik sonra çalışmalara devam ettik. Aylarca orada kaldık ve sürekli gidip geldik.”

Soylu, Cumhurbaşkanı Erdoğan’ın, Türkiye’nin altyapısını tamamladığını kaydederek, ” Şimdi bugün milli muharip uçağı yapıldı Türkiye’de. Adı Kaan. Bu bizim hayal edemeyeceğimiz bir şey. Hürjet diye yine tamamen yerli ve milli uçağımız yapıldı. Kendi tankımız yapıldı. Allah’a hamdolsun, bunların hepsi birer bağımsızlık bayrağıdır” dedi.

Programa, Sultangazi Belediye Başkanı Abdurrahman Dursun, Çatalzeytin Belediye Başkanı Ahmet Demir, Taşköprü Belediye Başkanı Abdullah Çatal, AK Parti İstanbul İl Kadın Kolları Başkanı ve 2. Bölge Milletvekili adayı Rabia İlhan Kalender, AK Parti Sultangazi İlçe Başkanı Süleyman Yigitoğlu, Sultangazi Belediye Başkan Yardımcımız Nurcan Öztürkmen, Kaymakam adayı İbrahim Cesur, Çatalzeytinliler Yardımlaşma ve Dayanışma Derneği Başkanı Cemal Demir katılım sağladı.

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Giriş Yap

İstamonu ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!