Kastamonuspor’da başkanlık görevinden yönetim kurulu ile birlikte istifa eden Arif Osman Gençtürk, kulübün geleceğinin her şeyden önemli olduğunu vurguladı. Yeni seçilecek başkan ve yönetimin yanında olacaklarını ifade eden Gençtürk, transfer tahtasında zamanın daraldığını anımsatarak hazırladıkları projeleri yeni yönetimle paylaşmaya hazır olduklarını söyledi.
20 GÜNDE ÖNEMLİ ÇALIŞMALAR YAPTIK
Kulübün transfer yasağı nedeniyle kendisine yapılan başkanlık teklifini değerlendirdiğini hatırlatan Gençtürk, görevde kaldıkları yaklaşık 20 günlük süreçte transfer planlaması ve kulübe gelir sağlayacak projeler üzerinde yoğun şekilde çalıştıklarını söyledi.
KASTAMONUSPOR İÇİN GÖREVİ BIRAKTIK
Gençtürk, “Ancak önümüzde borçlar ve transfer yasağı gibi zorlu bir süreç vardı. İstanbul’daki Kastamonulu iş insanlarının yeni oluşturulacak bir yönetimle kulübe destek sunacaklarını tarafımıza iletmeleri üzerine istifa kararı aldık. Kastamonulu iş insanlarının kulübe destek vermelerine katkı sunduysak ne mutlu bize. Bundan sonra da kulübün yanında olmaya devam edeceğiz.” dedi.
FUTBOL PROFESYONELLİKTİR, GÖNÜLLÜLÜK ESASTIR
Kastamonulu olmadığı yönündeki eleştirilere de değinen Gençtürk, futbolun profesyonel bir alan olduğunun altını çizerek, “Futbol profesyonelliktir, gönüllülük esastır. Bir şehre hizmet etmek için o şehirde doğmuş olmak şart değildir. Bizim tek düşüncemiz Kastamonuspor’un başarılı olmasıdır.” ifadelerini kullandı.

PROJELERİMİZİ PAYLAŞMAYA HAZIRIZ
Görevden ayrılmış olmalarına rağmen Kastamonuspor ile bağlarının sürdüğünü belirten Gençtürk, oluşturulacak yeni yönetime bilgi, tecrübe ve hazırladıkları projelerle destek vermeye hazır olduklarını söyledi.
“Kastamonuspor’un başarısı her şeyden önemlidir. Yeni yönetim talep ettiği takdirde elimizdeki tüm çalışmaları paylaşmaya hazırız.” diyen Gençtürk, transfer yasağı bulunan kulüplerin 21 yaş altı futbolcuları kadrolarına dahil ederek resmi müsabakalarda oynatabildiğini hatırlattı.
Bu uygulamanın doğru değerlendirilmesi halinde kulübe hem sportif hem de ekonomik katkı sağlayabileceğini belirten Gençtürk, bu kapsamda gelir getirici projeler hazırladıklarını ifade etti.
MAKAM BEKLENTİMİZ YOK
Herhangi bir makam beklentilerinin bulunmadığını vurgulayan Gençtürk, sözlerini şöyle tamamladı:
“Yeni başkan ve yönetimin başarılı olması için üzerimize düşen ne varsa yapmaya hazırız. Yeter ki Kastamonuspor kazansın. Hazırladığımız projeleri yeni yönetimle paylaşmaktan mutluluk duyarız. Kulübün geleceği için ortaya koyduğumuz çalışmaların değerlendirilmesini isteriz. Biz bu görevi Kastamonuspor’a hizmet etmek için üstlendik. Bugün de aynı anlayışla yeni seçilecek başkan ve yönetime elimizden gelen her türlü desteği vermeye hazırız.”
Haber: İSTAMONU I ÖZEL – Gözde Aygün

