featured
  1. Haberler
  2. EKONOMİ
  3. Yayladan markaya giden yol: Koru

Yayladan markaya giden yol: Koru

Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

Çatalzeytinli iş adamı İsmet Çetinkaya, yeni markası Koru Şeker hakkında gazetemize değerlendirmelerde bulundu.

Çatalzeytin ilçesinin bilinmeyen güzelliklerinde Koru Yaylası’nın adını taşıyan ve ayda 6 milyon adet olarak piyasaya sundukları Koru Şeker olarak ikram grubunda önemli başarılara imza attıklarını ifade etti.

Koru hep hayalimdeki markaydı

İş dünyasına medikal sektöründe başladığını belirten İsmet Çetinkaya, 2012 yılından bu yana faaliyette olan Medipak firmasının yanı sıra 2017 yılı içinde kurdukları Akif Ambalaj firması ile de ikram sektöründe yer almaya başladıklarını hatırlattı. Çetinkaya, ürün grubunda bulunan stick şeker olarak tabir edilen paketlenmiş kristal toz şeker markası olarak ise memleketinden esinlendiğini ifade ederek “Bugün Atatürk Havalimanı’nda bulunan kafe ve işletmelerde aylık 1 milyon adet olarak kullanımda bulunan ve memleketimizin gizli hazinelerinden Koru Yaylası’ndan ismini alan ürünümüzü gördükçe gurur duyuyorum. Herkesin yayla denildiğinde aklına gelen Ayder’den bile daha büyük ve muhteşem bir güzelliğe sahip olan Koru Yaylası ismini ürünümüzde kullanmamızın başlıca nedeni memleketimizin tanıtımına da bir şekilde yardımcı olmak düşüncemizden kaynaklanıyor. Diğer hemşerilerimizin de bu tür isim belirlemeleri durumunda memleketimizin daha yakından tanınmasına, memleketimize dair önemli mekân, yer ve isimlerin gelecek nesillerimize de ulaştırılmasının önemli olduğunu düşünüyorum. Keşfedilmemiş bir cennet olan Koru Yaylası, ürettiğimiz ürünle merak edilir olunca doğru bir karar verdiğimizi gördüm. Yıllardan beri hayalim olan marka ismini ürün gruplarımızdan birine vermekten oldukça memnunum” dedi.

6 milyon adet üretimimiz var

Çetinkaya, Akif Ambalaj olarak kuruldukları günden bu yana oldukça kısa bir süre geçmesine rağmen önemli bir başarıya imza attıklarını ve büyüme hedefleri doğrultusunda yollarına devam ettiklerini ifade ederek, 300 metrekarelik ve beş kişilik bir ekiple başladıkları çalışmada ürün gruplarında bulunan tüm ürünlerin sektörde beğeni topladığını belirtti. Ümraniye’de faaliyet gösteren firmalarının şeker paketleme, kolonyalı mendil, baskılı peçete, Amerikan Servis Altlığı, plastik çatal kaşık setleri, pet bardak ve tabak imalatı yaptığını belirten Çetinkaya, 6 milyon olan üretim adetlerini de daha yukarılara taşımayı hedeflediklerini söyledi.

Akif Ambalaj olarak hedef kitlelerinin Kastamonu ve İstanbul’da bulunan kafe, restoran, otel, işletmeleri başta olmak üzere büfe, kafeterya ve sosyal tesisleri de içerdiğini söyleyen Çetinkaya, şekerde tercihlerinin ise Kastamonu menşeili ürün olmasına dikkat ettiklerini sözlerine ekledi.

HABER: Emel YÜKSEL

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Giriş Yap

İstamonu ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!