Belediye Çağrı Merkezi ve Ulaşım A.Ş. Çağrı Merkezini tek çatı altına toplayan Hemşehri İletişim Merkezi’ni kullanmak isteyen vatandaşların öncelikle online başvuru kaydı oluşturmaları gerektiğini belirten Karabük Belediyesi’nin konu ile ilgili yaptığı açıklamada şu ifadeler yer aldı; “Belediye Çağrı Merkezimiz ve Ulaşım A.Ş. Çağrı Merkezimizin tek çatı altında toplandığı bu merkez, 7 gün 24 saat hizmet vererek halkımızın öneri, şikayet ve taleplerini karşılayacak.Ayrıca, bu hizmeti kullanan vatandaşlarımız başvurularının takibini de aynı sistem üzerinden yapabilecek. Karabük Belediyesi olarak, hemşehrilerimize en iyi hizmeti sunmak için sürekli olarak kendimizi geliştiriyor ve yenilikçi çözümler sunuyoruz. Hemşeri İletişim Merkezi ile halkımızın yanında olmaktan gurur duyuyoruz.”
Hemşehri İletişim Merkezi Kanalları;
Telefon: 444 21 78
WhatsApp Numaraları: 0501 078 78 78 – 0501 178 78 78