featured
  1. Haberler
  2. YEREL
  3. HEMŞEHRİ İLETİŞİM MERKEZİ KURULDU

HEMŞEHRİ İLETİŞİM MERKEZİ KURULDU

Karabük Belediyesi, vatandaşların hızlı ve kolay iletişim kurabilmesi için Hemşehri İletişim Merkezi'ni kurdu. Kurulan Hemşehri İletişim Merkezi'nde 7 gün 24 saat hizmet verileceği açıklandı.

Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

Belediye Çağrı Merkezi ve Ulaşım A.Ş. Çağrı Merkezini tek çatı altına toplayan Hemşehri İletişim Merkezi’ni kullanmak isteyen vatandaşların öncelikle online başvuru kaydı oluşturmaları gerektiğini belirten Karabük Belediyesi’nin konu ile ilgili yaptığı açıklamada şu ifadeler yer aldı; “Belediye Çağrı Merkezimiz ve Ulaşım A.Ş. Çağrı Merkezimizin tek çatı altında toplandığı bu merkez, 7 gün 24 saat hizmet vererek halkımızın öneri, şikayet ve taleplerini karşılayacak.Ayrıca, bu hizmeti kullanan vatandaşlarımız başvurularının takibini de aynı sistem üzerinden yapabilecek. Karabük Belediyesi olarak, hemşehrilerimize en iyi hizmeti sunmak için sürekli olarak kendimizi geliştiriyor ve yenilikçi çözümler sunuyoruz. Hemşeri İletişim Merkezi ile halkımızın yanında olmaktan gurur duyuyoruz.”

Hemşehri İletişim Merkezi Kanalları;

Telefon: 444 21 78

WhatsApp Numaraları: 0501 078 78 78 – 0501 178 78 78

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Giriş Yap

İstamonu ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!