Esan Akü, hizmet kalitesinin yükseltilmesi ve verimliliğin artırılmak için Müşteri Odaklı İlişki Yönetimi üzerine eğitim verdi.
Esan Akü, hizmet kalitesinin yükseltilmesi ve verimliliğin artırılması amacıyla kurum personeline yönelik Müşteri Odaklı İlişki Yönetimi üzerine eğitim verdi.
ADS Danışmanlık eğitim görevlisi Alp Beyce tarafından verilen seminere yönetim kurulu ile birlikte yurt içi satış, dış ticaret, üretimden sorumlu yöneticiler, insan kaynakları ve kurumsal iletişim yöneticileri katıldı.
Seminerde iletişimin önemi, etkin ilişki yönetimi, müşteri tipleri, iletişimde çatışma yöntemleri, zorluklarla mücadele etme, iç iletişimin önemi, geribildirim gerekliliği konularında bilgi aktarıldı. Teorik bilgilerin yanı sıra konular profesyonel bir oyuncu ve çalışanların drama gösterileri ile pekiştirildi.
Esan Akü Yönetim Kurulu Üyeleri Teoman Sunkar, C. Atilla Birmiş ve Yaprak Soysalan’ın katıldığı eğitim sonunda Müşteri Odaklı İletişim Yönetimi sertifikası verildi.
Esan Akü’nün eğitimlere verdiği öneme dikkat çeken Yönetim Kurulu Temsilcisi Yaprak Soysalan, “Hem ekip içinde hem departmanlar arasında hem de dış müşterilerimiz ile etkili ve doğru iletişim işimizin en önemli parçası. Bu yapıyı doğru bir şekilde inşa etmek için iyileştirilmesi gereken alanlarımızı tespit ediyoruz, eğitimlerimizi alıyoruz ve uygulamalarımızı gerçekleştiriyoruz” dedi.