featured
  1. Haberler
  2. EKONOMİ
  3. Miskos, Marka Değerini Artıracak

Miskos, Marka Değerini Artıracak

Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

Miskos Helva Genel Müdürü Ağlılı iş adamı Ayhan Vural, ihracat payını yüzde 30’a yükseltecek olan firmanın, Türkiye geneline bayileri aracılığı ile ulaşacağını bildirdi.

Zincir marketlerde satışa sunulan kağıt helvaların üreticisi olan Miskos, marka değerini artıran çalışmalar gerçekleştirecek. İhracat payını yüzde 30’a yükseltecek olan firma, Türkiye geneline bayileri aracılığı ile ulaşmayı planlarken kağıt helva, krokan, ezme, cezerye çekme helvadan oluşan ürün yelpazesini çeşitlendirecek.

Ürün yelpazesini çeşitlendiriyor

Kastamonu Organize Sanayi Bölgesinde 10 bin metrekare alanda faaliyet gösteren Miskos, kağıt helva, krokan, ezme, cezerye çekme helvadan oluşan ürün yelpazesini çeşitlendiriyor. Bünyesinde 150 kişiyi istihdam eden firma yeni makine parkuruyla birlikte külah ve gofreti de üretim bandına ekledi.

Miskos Helva Genel Müdürü Ayhan Vural, firmanın marka değerini artıran çalışmalarla birlikte ihracata ağırlık vereceklerini bildirdi.

Kağıt helvanın yüzde 80’i Miskos

Ağlılı iş adamı Ayhan Vural, Türkiye’de tüketilen kağıt helvanın en büyük üreticisi olduklarına dikkat çekerek, “Kağıt helvada ciddi bir kapasitemiz var, günlük 150 bin adet üretimimiz mevcut. Bu alanda Türkiye’de tekiz. A101, BİM, ŞOK, Migros gibi zincir marketlerin raflarındaki kağıt helvayı biz üretiyoruz. Koska’nın da kağıt helvada üreticisiyiz. Ancak ürettiğimiz ürünlerde firmalar kendi markalarını kullanıyor. Hal böyle olunca piyasada Miskos’un marka bilinirliği yüzde 80 oranında kayıp yaşıyor. Bunun önüne geçmek adına marka değerimizi artıran çalışmalar gerçekleştireceğiz. Bir yıl içerisinde Türkiye genelinde 17 bölge bayisi oluşturduk. İstanbul’da 4 bayi ile anlaşma sağladık, oradaki depomuzun faaliyetlerini sonlandıracağız sadece ofis olarak şubemiz olacak. Miskos markalı ürünlerimizin satışı doğrudan bayiler aracılığı ile gerçekleşecek.” dedi.

Külah ve gofreti de ekledi

Ürün yelpazesini çeşitlendirirken ihracattaki payı da artıracaklarını kaydeden Ayhan Vural, “ Pandemi dönemi ihracatın ve marka değerinin önemini bir kez daha gösterdi. Şu anda üretimdeki ihracat payımız yüzde 15, bu rakamı yüzde 30 bandına çıkarmayı hedefliyoruz. Kağıt helva, krokan, ezme, cezerye, çekme helvadan oluşan ürün yelpazemizi çeşitlendirmeye devam ediyoruz. Külah üretimine başladık. Yakında gofrette seri üretime geçeceğiz.” diye konuştu.

Haber: İSTAMONU I ÖZEL

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Giriş Yap

İstamonu ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!