KASGEG’in organize ettiği konferansa konuşmacı olarak katılan KÜ İletişim Fakültesi Öğretim Üyesi Yrd. Doç. Dr. Zübeyde Süllü, Kastamonu turizminde Daday’ın bir marka olduğunu söyledi.
KASGEG’in organize ettiği konferansa konuşmacı olarak katılan KÜ İletişim Fakültesi Öğretim Üyesi Yrd. Doç. Dr. Zübeyde Süllü, Kastamonu turizminde Daday’ın bir marka olduğunu söyledi.
Kastamonu Genç Girişimciler Derneği (KASGEG) Markalaşma Stratejileri konulu konferans düzenledi.
Kastamonu Ticaret Borsası’nda gerçekleşen konferansa Kastamonu Üniversitesi (KÜ) İletişim Fakültesi Öğretim Üyesi Yrd. Doç. Dr. Zübeyde Süllü konuşmacı olarak katıldı. Burada katılımcılara marka olmanın önemini ve gereklerini anlatan Zübeyde Süllü, turizmde gelişmek için önce dar bir alanın seçilmesi ve o alanda düşünülmesi gerektiğini dile getirdi. Süllü, bu kapsamda Kastamonu’nun turizminde Daday’ın bir marka olduğunu vurguladı.
Katılım belgeleri ve hediyelerin takdimi ardından konuşan KASGEG Genel Başkanı Zafer Küçükşabanoğlu ise derneğin 7. konferansını gerçekleştirdiğini hatırlatarak, etkinliklerin devam edeceğini bildirdi.